niedziela, 3 lutego 2013

The Versatile Blogger Award 3 + notka .

Nie ogarniam, trzecia nominacja ;D

Nominowana przez : Rosa . Dziękuję :) Bardzo. Bardzo bardzo ;]

Już nie chce mi się bawić w te wszystkie kolejne punkty dot.tych nominacji, wybaczcie ^^. Blogi, które wcześniej nominowałam, nominowałabym ponownie, więc bez sensu to robić drugi raz. Jedyne co to właśnie dodałabym jeszcze Twój blog Rosa o ile wcześniej tego nie zrobiłam . :)

Mogę napisać 7 faktów o sobie (choć to nie jest fascynujący temat, ale żeby nie było, że kompletnie olewam te punkty ;p )

Zatem:
1)Jestem uparta.
2)Nie jem mięsa- nie można powiedzieć, że jestem wegetarianką, bo czasem muszę zjeść mięsko chociażby, żeby zaspokoić sumienie moich bliskich ;)
3)Jestem baaaardzo punktualna.
4)Uwielbiam buty i dokupuję coraz to nowe pary.
5)Kocham głośne słuchanie muzyki. Wręcz to moje uzależnienie, na starość będę głucha o_O
6)Denerwują mnie wiecznie niezdecydowani albo dwulicowi ludzie.
7)Jestem niecierpliwa.

To tyle na ten temat.

Btw - blog ma tydzień (równo!), a widzę w komentarzach, sporą część tych samych ludzi - dziękuję Wam, że jak narazie zaglądacie tu i, że komentujecie, bo dodaje mi to na pewno skrzydeł i aż chce się myśleć o kolejnym rozdziale. Zaryzykuję stwierdzenie, że podoba się Wam tu - mam nadzieję, że nie zawiodę i wena będzie sprzyjać, a z czasem, że nasze grono się powiększy :) . Zero aluzji do nowych wejść ;D ...

Rozdział już "się pisze" choć jak narazie bez szaleństwa, ale spoko luz- poradzimy :) . Dodam na dniach jak będę pewna, że jest dobry i bedzie szał (mam nadzięję) ;) . Wolę trochę dłużej go popisać, ale być pewną każdego zdania i być zadowolona z całokształtu, a nie dać Wam coś "byle było", a czego sama bym czytać nie chciała. Tymczasem zapraszam do czytania i komentowania rozdziałów tych, które są.
No dobra, nagadałam się ja jak burmistrz w czasie przemówienia noworocznego- nikt go nie słucha, ale słychać, że coś marmoli xd
Hah, trzymajcie za mnie kciuki- jutro wracam do sql i od wt do czw włącznie mam matury próbne. Ugh -_-  Sama myśl o powrocie do sql powoduje zaburzenia układu krążenia. :< Ale co nas nie zabije to wzmocni ! :)
Niech moc będzie z Wami :D !
Ściskam mocno :*

2 komentarze:

  1. powodzenia na tych maturach ;D
    trzymam kciuki i czekam na rdz ;*********

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo zostałam uwzględniona w notce :D aż miło się zrobiło :D haha dziękuję i oczywiście życzę powodzenia na próbnych! ;*

    OdpowiedzUsuń