środa, 30 lipca 2014

INFORMACJA

Cześć Lejdis !! Dziś nietypowo, bo tylko moja notka bez wyczekiwanego ( mam nadzieję ) rozdziału. Sytuacja taka wynika stąd, ponieważ odnowiła się kontuzja, której nabyłam się 2,5 roku temu podczas jednego z treningów. Odezwał się ciężki problem z tym samym nadgarstkiem.
Co jest jednak optymistycznego dla Was w przykrej dla mnie sytuacji ? Nie zamierzam zawieszać Wantedowych ani zamrażać rozdziałów. Będę próbowała pisać nadal, ale proszę o cierpliwość, bo jednak niepełnosprawna prawa ręka, potrafi sprawić problem sporej wagi i potrzebuję zdecydowanie więcej czasu na pisanie.
Ciężko mi nawet wystukiwać literki na klawiaturze, bo nawet to powoduje ból nadgarstka, dlatego zmierzam ku końcowi. Chciałam przekazać Wam tę wiadomość, żebyście wiedziały co się dzieje i spróbowały mi wybaczyć :)

Macham chorą łapką do Was i spotykamy się przy następnym rozdziale, tak ? :)

Love!
:*

16 komentarzy:

  1. Ojej... Lecz tą swoją łapkę... Wracaj do nas i nie obciążaj za bardzo nadgarstka. Oczywiście ze wyczekujemy kolejnego rozdziału ( przynajmniej ja) ten poprzedni czytałam chyba z pięć razy tak z nudów... No to mam nadzieję ze kontuzja zniknie tak szybko jak się odnowiła. Szybkiego powrotu do zdrowia ( jeśli można to tak nazwać) i do następnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak <3
    mam nadzieję, ze kontuzja szybko się wyleczy i da ci spokój ;)
    LOVE LOVE! ♥ ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj :c Mam nadzieję, że kontuzja szybko zniknie :)
    Czekam na nexta
    Wenyyy i zdrówka kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wybaczyć?
    Nie ma czego ;)
    Wracaj do zdrowia z kolejnym optymistycznym rozdziałem <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej to niezbyt miłe wiadomości, wracaj spokojnie do zdrówka, a na rozdziały poczekamy, bo przecież zdrowie jest najważniejsze ;)
    Trzymaj się mocno, przesyłam gorące buziaki i życzę szybkiego powrotu do kondycji <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę!!!
    i czekam na nowy rozdział:):)
    Zapraszam również do mnie:http://nathansykes-opowiadanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zycze zdrowia kochana :) Mam nadzaije ze cie raczka za bardzo nie boli jak tak nie nadwyrezaj jej Wracaj do zdrowia szybko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj do zdrowia ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wracaj do zdrowia :)
    Ipoczekamy :)
    Do nn :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wracaj szybko do zdrowia (jest ważniejsze niż nasze zniecierpliwienie, więc nie nadwyrężaj ręki!) =) MZ

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej ... biedna łapka , ale cóż na pewno wszystko będzie dobrze <3 jesteśmy kociak z tobą:P
    Najważniejsze to , żeby łapka się wygoiła , a Twoje opowiadanie jest tak cudowne, ze będę czekać i czekać :)
    Nadrobiłam właśnie zaległosci i cudownie, że Nath się wybudził, ale martwi mnie Viki :(
    No zobaczymy jak będzie, buziaki :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Your mode of describing the whole thing in this post is truly good,
    every one be capable of easily be aware of it, Thanks a lot.


    Here is my web site:

    OdpowiedzUsuń
  13. Good day I am so delighted I found your blog page, I really found you by mistake, while I was looking on Askjeeve
    for something else, Regardless I am here now and would just like to say thank you for a tremendous post and a all
    round interesting blog (I also love the theme/design), I don't have time
    to read through it all at the moment but I have bookmarked it and also included your
    RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the awesome job.


    Also visit my web site - steam wallet codes

    OdpowiedzUsuń
  14. Heey TҺere. Ӏ discovered үouг blog using msn. Тhat is a really smartly
    written article. ӏ'll make ѕure to bookmark it annd come back to read extra of уouг helpful info.
    Thаnk yοu for tɦе post. I աill definitеly comeback.



    Heree iss mƴ page; hungry shark mod

    OdpowiedzUsuń