poniedziałek, 13 stycznia 2014

Kochane !

Daję znać, że jakoś tam ciągnę i, że żyję ;). Jeszcze. Odzywam się, ponieważ zobaczyłam, że przez ten cały tydzień mojej nieobecności, wchodzicie często i gęsto, wypatrując zapewne 108.rozdziału, czyż nie ;> ?

Proszę Was jeszcze trooooooszkę o cierpliwość. Mam już pomysł na nexta, ale niestety nie mam na razie czasu na przelanie pomysłu na papier, a chyba nie chcemy, żeby rozdział był byle jaki, tylko, żeby był przyjemny do czytania, yes ? 

Myślę, że na dniach już powinien powstać, bo pomału kolokwia odchodzą. Uwierzcie, że już mi samej tak bardzo bardzo bardzo mocno chce się pisać kolejne rozdziały, że już mnie nosi, że nie mogę ! Ale są w życiu sprawy ważne i ważniejsze, a oczywiście nie chcę zawalić studiów przez (mimo wszystko) miłość do pisania. 

To chyba tyle. Chciałam Was uspokoić, że żyję, a raczej egzystuję -.- i, że nie zapomniałam broń Boże o Was ! Hektolitry coli wypite na pobudzenie, minimalna ilość snu - bywa nawet kilka nocy pod rząd po 4 h snu i dalej jazda do nauki, litry zimnej wody na prysznic do pobudzenia wylane i jedziemy dalej, wyglądając jak totalne zombie i mając serdecznie wszystkiego dość i prawie nie jedząc z powodu ściśniętego żołądka przez stresy, ale luzik - co nas nie zabije to nas wzmocni, a po każdej burzy wychodzi SŁOŃCE, zatem wierzę, że mnie rozumiecie i dacie mi jeszcze ociupinkę czasu na zaliczenie każdego kolokwium i na odespanie, wypoczęcie i dojście do siebie, i za parę dni widzimy się (a raczej czytamy) z nowym rozdziałem. :)

Widziałam, że rozkręciłyście się z pomysłami na świętowanie 1.urodzin bloga- tak jest ! Chodziło o takie żywe reagowanie i kreatywność. :)
Ale Wasze pomysły i nominacje od Blogerek, których zebrała się przeogromna sumka, ogarniemy jak ja się ogarnę, ok ? ;]

Na maile postaram się też odpisać na dniach ! :)

Uwielbiam Was, myślę o Was i do przeczytania ew.napisania ! :*

                                                                    Wasza NIEZMORDOWANA aczkolwiek mega śpiąca San :*

12 komentarzy:

  1. Oj...
    Współczuję Ci z tymi kolokwiami. Na szczęście ja tego (na razie) nie mam.
    Mam nadzieję, że wszystko zdasz. Uda się, na pewno :)
    A, San, każdy rozdział napisany przez Ciebie jest super!
    To czekam na 108 rozdział :)
    Weny!
    L.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej.
    Powodzenia z nauką. My dalej czekamy i trzymamy kciuki abyś dała radę. Pozdrawiam. ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie ze wychodzi slonce :) trzymamy kciuki. za wszystkie twoje kolokwia , zebys zaliczyla ;) a jestem pewna ze tak bedzie :) powodzenia kocie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z nauką. Zdaj wszystkie kolokwia i wracaj do nas. Tęsknimy :c

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam :) i czekać będę :]
    Ja niedługo będę pisać egzamin gimnazjalny i mam nerwy, ale w porównaniu ze studiami to chyba pikuś :P
    Prawdziwi fani tego bloga powinni zrozumieć i ja nim jestem :3
    Powodzenia :P
    Hit Girl

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejka martwiłam się! Znasz jakieś dobre szabloniarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo z koleżanką założyłam bloga, są posty ale słabe, po tygodniu się rozkręcimy :) wcześniej pisałam jako Anonimek, anonimke czy anonymous, na pewno kojarzysz. Będziemy pisać opo z TW i rozdziały powinny się pojawiać co niedzielę. Bardzo mi zależy żebyś go czytała, bo dla mnie jesteś wielka. W jakomkolwiek znaczeniu :) świetnie piszesz i niektórzy mogą brać z cb przykłas :)

      Usuń
    2. Aha zapomniałam, tak więc bardzo mi zalerzy na każdym czytelniku, ikażdym czytającym, więc zapraszam! Bądź na bierząco! Nie pamiętam adresu bloga bo to pierwsze dni na bloggerze, byłabym wdzięczna gdybyś mogła wejść w mój profil, i na naszego bloga. Ok czekam u ciebie na nexta i może u mnie mały komentarz, że ktoś czyta? :):):):):):):):)
      Jeszcze raz przempaszam za spam ;^^^ papa

      Usuń
    3. Haha to znowu ja!!! Kurczę nigdy z polskiego nie wiem kiedy się pisze Ż a kiedy RZ. Więc, jak się pisze zalarzy? Chyba ż... Nie wiem.
      Oki ucz się dobrze :) papa to już koniec komentarzy na ten post.
      Papa 😃

      Usuń
  7. no witam :D
    a ja wcale nie odczułam tego, że już dawno nie było nowego rozdziału, a wiesz dlaczego? XD
    postanowiłam odświeżyć sobie pamięć i przeczytałam od nowa wantedowe story dokładnie rozdział po rozdziale i powiem ci, że czułam się jakbym czytała je pierwszy raz:)
    Przez rok zdążyły mi akcje wcześniejsze wylecieć z głowy:)
    no, ale już 3 raz nie będę czytała haha dlatego życzę Ci żebyś wszystkie egzaminy pozaliczała i wróciła szybko z rozdziałem 108!!
    weny misiu<3

    OdpowiedzUsuń
  8. wracaj do nas szybko

    nominowałam cię http://everybodyknows-tw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nominowałam cię do Liebster Awards
    http://lie-to-me-thewanted.blogspot.com/2014/01/liebster-awards.html
    Wracaj szybko :***

    OdpowiedzUsuń