sobota, 18 czerwca 2016

Małe info

Hej Kochani! Piszę z telefonu (po raz pierwszy),wiec jeśli wygladowo będzie coś nie tak to wybaczcie,poprawie jak zasiade do laptusia ;)
Moja nieobecność spowodowana jest tym razem sesja,trochę się nazbierało egzaminów z dwóch lat ale póki co wszystko zdane i w środę ostatni najgorszy USTNY. Dlatego tez proszę jeszcze o cierpliwość bo naprawdę nie mam kiedy przysiąść i napisać nexta,mimo że już od miesiąca mam go ułożonego w głowie. W następnym tygodniu postaram się Wam wynagrodzić te oczekiwanie i cierpliwość nieziemska do mnie i wstawię swiezutki rozdzialik :)
Co u mnie więcej? Pod górę... Ale uczę się z wszystkiego wyciągać wnioski i tłumaczyć sobie ze NIC NIE DZIEJE SIE BEZ PRZYCZYNY.
Chyba w jakimś stopniu zamrozilam się emocjonalnie żeby nie popaść w smutek.
Kończę, bo notatki czekają,a wypita kawa chyba przestaje działać (o nie! ;(()
Buziakuje bardzo!;*

9 komentarzy:

  1. Nie martw się im bardziej będziesz miała pod górę tym później będą ładniejsze widoki ;* życzę powodzenia na egzaminie w środę :* czekam na nexta :** ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identyczną pościel XD
    Czekam na nexta w takim razie! I życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem co przezywasz :) ja też mam masę egzaminów i RÓWNIEŻ USTNY W ŚRODĘ :D taa będzie fajnie.
    Powodzenia

    JustynaMickey

    OdpowiedzUsuń
  4. Kto nadal czeka na rozdział? Xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprawdzam codziennie. Czasami nawet kilka razy. Tęskniee

    OdpowiedzUsuń