piątek, 23 maja 2014

To był cios poniżej pasa - rozdział 123.

Minęła godzina i do sali wszedł lekarz i pielęgniarka.
- Dzień dobry – powiedział  odruchowo, nawet na nas nie patrząc tylko od razu kierując się do Nathana – Państwo z rodziny ?
- Tak -
- Co my tu mamy ? – spojrzał w kartę pacjenta i zaczął czytać uważnie po cichu po czym zwrócił się do pielęgniarki – W nocy nie pojawił się krwotok ?
- Nie – odpowiedziała mu na co on kiwnął głową
- Ok – zawrócił się do nas – pan Sykes pobędzie jeszcze w śpiączce.
- CO ?! – niemalże krzyknęłam i poczułam dłoń Maxa na przedramieniu jako gest uspokojenia się – Przecież to noc miała być decydująca i nic złego się nie stało, więc dlaczego go jeszcze nie wybudzicie ?!
- Organizm musi przy naszej minimalnej pracy funkcjonować sam i wtedy będziemy mogli wybudzić pana Sykesa. Na razie jest jeszcze na to za wcześnie.
- Jak za wcześnie ?!
- Będę tu przychodził codziennie i jeśli wszystko pójdzie dobrze, zaczniemy wybudzać pacjenta za kilka dni.
- Kilka dni ?! – włączył mi się tryb agresywnego powtarzania
- Naprawdę rozumiem pani nerwy, ale
- Wątpię, że pan rozumie !
Lekarz spotkał się spojrzeniem z Maxem.
- Robimy co w naszej mocy, a tymczasem proszę wybaczyć, ale mam również innych pacjentów na oddziale. – oświadczył, zalecił pielęgniarce co ma i kiedy podawać Nathanowi. Ta wszystko sobie zanotowała i obydwoje opuścili salę.

Wzięłam głęboki oddech;
- Przeraża mnie ilość osób, które mam ochotę zabić.
- Victoria, co cię opętało ?! – Max zagarnął mnie w swoją stronę i nasze twarze znalazły się naprzeciwko siebie
- Emmmm … może w końcu rozum ?! – zironizowałam – Na co oni czekają ? Dlaczego każą nam jeszcze czekać ?!
- Uspokój się ! Nie jesteś lekarzem, więc powierz to im. Wiedzą co robią.
Wzniosłam wzrok do góry, opanowując łzy.
- Myślałam, że skoro w nocy nic złego się nie stało i krwotok nie powtórzył się, to że dzisiaj go wybudzą.
- Wybudzą, zobaczysz. – Max przytulił mnie – Swoją drogą – odsunął mnie, by móc spojrzeć mi w oczy – mogłabyś być milsza. Naskoczyłaś na tego lekarza.
- Kiedy chcę być miła najczęściej zwyczajnie się nie odzywam.
Max uniósł brew na moją odpowiedź. Chyba takiej się nie spodziewał. Spojrzał na Nathana.
- Stary, ale ty sobie charakterek wybrałeś.
Wtedy to ja uniosłam brew i spytałam kulturalnie;
- Max, chcesz dostać ?
- A co ? – pomachał szatańsko brwiami
- Jajco – żachnęłam się, odwróciłam się na pięcie i wyszłam z sali, bowiem matka natura wzywała. Znalazłam damską toaletę. Wychodząc chwilę później z kabiny podeszłam do lustra, by umyć ręce i spojrzałam w swoje odbicie. No miss to ja bym nie została. Włosy poskręcane, oczy podpuchnięte, koszulka wygnieciona przez niefortunne spanie ... Wysuszyłam ręce i zadzwoniłam do Toma;

- Słońce, będziemy po południu. Musimy ten wypadek omówić ze Scooterem. – zameldował zanim odezwałam się
- W porządku. Mógłbyś wziąć mi tylko jakąś bluzkę na zmianę i kosmetyczkę ? Wszystko jest w mojej walizie.
- Nie ma sprawy. A jak tam nasi chłopcy się czują ?
- No Nath akurat miał obchód. Musimy poczekać jeszcze parę dni na jego wybudzenie. Niestety …
- Ale tak to wszystko ok z nim ?
- Tom, nie wiem czy można powiedzieć, że „wszystko ok z nim” o człowieku, który leży w śpiączce.
- Oj wiesz o co mi chodziło …
- Nie miał krwotoku w nocy.
- Chwała ! – odetchnął z ulgą – A co z Kevinem ?
- Sama jeszcze nie wiem. Potem do niego pójdę o ile mnie wpuszczą i postaram się czegokolwiek dowiedzieć.
- Ok ok, jesteśmy w kontakcie.
- Zawsze – rozłączyłam się

Wyszłam z łazienki i już szłam z powrotem do sali Nathana, gdy usłyszałam płacz dziecka. Odwróciłam się za głosem. Parę kroków za mną stał chłopiec, który rzewnie płakał i wycierał łzy swoimi dłońmi. Patrzył na mnie załzawionymi oczami. Na moje oko miał z 4, a może 5 lat. Na korytarzu w dali pojawiały się pojedyncze osoby. Z racji swojego stosunku do dzieci zawróciłam się i miałam zamiar iść dalej, gdy chłopiec znowu zaczął płakać. Zniecierpliwiona przewróciłam oczami i zawróciłam się do niego z powrotem. Patrzyłam na niego. On sam podszedł pomału do mnie cały czerwony na twarzy i pełen łez.

- Zgubiłem się. – wycedził przez płacz
- No i ?! – wypsnęło mi się, ale słysząc samą siebie przewróciłam oczami i nastawiłam się na cierpliwość, choć ciężko było włączyć ten tryb – Gdzie jest twoja mama ?
- W domu
- No najlepiej ! – rozłożyłam ręce – Czemu jej tu z tobą nie ma ?
- Bo pracuje.
Wzięłam głęboki oddech. – W której sali leżysz ?
- Nie wiem ! – i znowu dał w ryk
Mi też zachciało się wyć, bo czułam się nieporadna.
- Chodź. Zaprowadzę cię do pani pielęgniarki i nam pomoże, zgoda ? – posłałam mu dla otuchy delikatny uśmiech na co on ku mojemu zaskoczeniu rozpogodził się. Jego kąciki ust powędrowały ku górze. – Chodź. – kiwnęłam głową. Dołączył do mnie i zaczęliśmy powoli iść korytarzem. Nagle zza zakrętu wybiegli lekarz; widocznie do kogoś przywiezionego z wypadku. Co nie zmienia faktu, że Mały wystraszył się, schował za mnie i ku mojemu zaskoczeniu (chyba mimowolnie) złapał za rękę. Poczułam się nieswojo, czując małą, chłodną rączkę w swojej dłoni, ale nie byłam w stanie jej odrzucić.
- Ej, nie bój się. – uśmiechnęłam się, na co on odpowiedział mi tym samym. Zaczęliśmy iść dalej z tym, że teraz za rękę. Minęliśmy salę Nathana i skierowaliśmy się w stronę pokoju pielęgniarek. – Dobra – zawróciłam się do niego – teraz wejdziemy do środka i powiemy, że się zgubiłeś, a któraś z pań zaprowadzi cię z powrotem do sali.
- Nie pójdziesz już ze mną więcej ? – zapytał smutno
- Nie. Ja tylko tobie pomogłam. – zapukałam w drzwi, ale oprzytomniałam i spytałam jeszcze chłopca przed wejściem – Jak masz na imię ?
- Stephan
- Ładnie – mruknęłam, bowiem rzeczywiście spodobało mi się. Nie czekając dłużej weszliśmy do pokoju – Przepraszam – odezwałam się, a trzy siedzące w środku kobiety spojrzały od razu na mnie – znalazłam zgubę. Stephan nie wie jak wrócić do swojej sali.
- Oj Steph … - jedna pokręciła głową, wstając i uśmiechając się do niego. Widocznie dobrze już go znała. – Tyle razy tobie mówiłam, żebyś nie wychodził sam z sali, a ty nigdy nie posłuchasz. – wzięła go za rękę – Koniec wycieczki, zawracamy.
Ku mojemu zdziwieniu Mały podbiegł jeszcze do mnie i przytulił się do mojej nogi, mówiąc;
- Lubię cię. – z pełnym uśmiechem zatrzepotał swoimi długimi, gęstymi rzęsami i dopiero wtedy zauważyłam jego duże, orzechowe oczy

Jego gest spowodował, że sparaliżowało mnie i nic mi nie przyszło do głowy, więc tylko posłałam mu uśmiech. I już go nie było. Wyszedł z pielęgniarką.
- Biedne dziecko … - westchnęła za moimi plecami inna pielęgniarka. Odwróciłam się.
- Co mu jest ?
- Trafił do nas w nieciekawym stanie. Lekarze długo nie mogli zbadać co jest tego przyczyną. Okazało się, że ma raka.
Poczułam jak krew odeszła mi od mózgu. Przełknęłam nerwowo ślinę.
- Raka ? – niemalże szepnęłam i zawróciłam głowę w stronę, gdzie jeszcze przed chwilą stał –Przecież to dziecko ! Dlaczego nikogo przy nim nie ma ?
- Nie widziałam tu nigdy nikogo innego oprócz jego matki, która pojawia się kilka razy w tygodniu.
- Nie ma jej tu codziennie ?
- Nie. To bizneswoman. Wiecznie zajęta albo w pracy. Nawet jak przychodzi do Stephana na tą godzinę czy dwie, to i tak wiecznie przy telefonie.
Poczułam jak zrobiło mi się strasznie żal chłopca, a rosła nienawiść i brak zrozumienia dla matki.
- Jak można nie mieć czasu dla swojego dziecka ? I w dodatku chorego ?
- Nie wiem proszę pani. – pielęgniarka westchnęła – Zaglądamy do niego co jakiś czas z koleżankami na zmianę, żeby nie było mu smutno i nie płakał, gdy do innych dzieci przychodzą rodzice, ale wie pani; to szpital, nie przedszkole i my też nie możemy mu umilać całego dnia, nawet jeśli bardzo byśmy tego chciały, bo pracujemy tu i nie tylko jego mamy pod opieką.
- Jasne – przytaknęłam ze zrozumieniem głową – dzięki za pomoc. – i wyszłam z pokoju roztrzęsiona. Nie mogłam pojąć jak bardzo praca mogła być ważniejsza od zdrowia dziecka, które walczyło o życie i miało przy sobie tylko matkę. Nie mogłam. Było mi go bardzo szkoda.
Wróciłam z powrotem do sali Nathana. Zamknęłam za sobą ostentacyjnie drzwi.

- Max, jeśli kiedykolwiek będę narzekała na coś, to proszę walnij mnie czymś ciężkim w głowę, dobrze ?
- Co ?! – spojrzał na mnie powątpiewająco – Dlaczego ?
- Żebym doceniła to co mam. – podeszłam do łóżka Nathana i pogładziłam śpiącego po włosach
- Okeeeeyyy … - przeciągnął Max – Do twarzy ci z dziećmi. – usłyszałam i raptownie spojrzałam na niego. Siedział wyszczerzony. – Myślałem, że wkurzyłaś się na mnie i już chciałem cię szukać kiedy zobaczyłem za drzwiami naszą Victorię prowadzącą za rękę dziecko. Nono, nie spodziewałbym się takiego widoku …
Zmrużyłam oczy.
- Spadaj.
- Oj przestań, naprawdę to było słodkie !
- Spadaj razy dwa.
- Viiickyyy …
- Razy trzy, a najlepiej razy milion iks.
- Oj dlaczego upierasz się, że nie lubisz dzieci ?
- Nie upieram się tylko tak faktycznie jest ! Denerwują mnie ! Wszędzie ich pełno, o wszystko pytają miliard razy, są wścibskie, płaczą, krzyczą ... ! Mam jeszcze wymieniać ?!
- Może lepiej nie …
- Nigdy nie byłam dobra w relacjach ja- dzieci i jakoś nigdy mi nie zależało, żeby te relacje poprawić.
- A nigdy nie myślałaś, że być może będziesz miała dzieci z Nathanem ?
Moja uniesiona brew.
- Pytam czysto teoretycznie i odnoszę to pytanie do dalekiej przyszłości. – uniósł ręce w górze w obronnym geście, widząc mój wzrok
- Myślałam. – przyznałam, wspominając domniemania o ciąży – Ale na szczęście to nie jest temat do realizacji teraz.
- Rozumiem. – kiwnął głową – Scooter do mnie dzwonił. – oznajmił po chwili
- No i ?
- Pytał co chcemy powiedzieć mediom o wypadku.
- Co chcecie powiedzieć mediom zatem ?
- Nie wiem. – wzruszył ramionami – Nie mam do tego głowy, niech on się tym zajmie.
- Ufasz mu …
- Tak
- Mhm … - mruknęłam wzniośle
- I trochę był zdenerwowany tą całą sytuacją, bo musi wszystko poprzesuwać. Kolejne nagrania, teledyski, wywiady, występy …
- No rzeczywiście bardzo biedny jest ten Scooter ! – wyrwała mi się odrobina jadu – Ciekawe jak on sobie z tym wszystkim poradzi ? – no dobra, spora część jadu
- Victoria możesz przestać tak ironizować w końcu ?
- To możesz przestać tak się tym facetem zachwycać ?
- Ale on chce dla nas dobrze !
- Tak. Tak bardzo dobrze, że traktuje was jak jakąś maszynę do zarabiania dla siebie pieniędzy.
- No teraz to już przeginasz ! – wstał oburzony
- Wcale nie ! Zapytał kiedy może przyjść odwiedzić Kevina i Nathana ? Dam sobie rękę uciąć, że NIE !
- Myślisz, że on ma czas na włóczenie się po szpitalach ?!
- W końcu jesteście jego podopiecznymi i jest za was odpowiedzialny ! Sorry, pomyłka ! Jest odpowiedzialny za waszą KARIERĘ, nie za was jak widać na załączonym obrazku.
- To, że go tu nie ma to nic nie znaczy. Poza tym nawet nie zdajesz sobie z tego sprawy ile on ma teraz do roboty.
- Nie porównuj jego roboty do ciężkiego stanu Kevina i leżącego w śpiączce Natha ! – niemalże wrzasnęłam wściekła. W sali zapanowała cisza. Dopiero teraz zauważyłam, że stałam z Maxem niemal twarzą w twarz i mieliśmy taką mocną wymianę zdań. Patrzyliśmy sobie ze złością w oczy.
- Jesteś niesprawiedliwa. – wytknął mi palcem
- Przestań go w końcu bronić ! – rozłożyłam ręce
- Nie bronię go tylko staram się tobie wytłumaczyć, że jesteś do niego uprzedzona !
- Tak ? Wyobraź sobie, że już to słyszałam, że jestem uprzedzona ! I wiesz co ci powiem ? Skończy się tak samo jak z tamtą szmatą, z którą się spotykałeś ! Też mnie nie słuchałeś !
- Wiesz co Victoria ? – zmrużył oczy wściekły i zacisnął pięść – To był cios poniżej pasa. – syknął i szybkim krokiem ruszył do wyjścia, po czym huknął za sobą drzwiami …

Po sali rozlegał się tylko dźwięk uruchomionych maszyn, do których podłączony był mój chłopak. Wzięłam głęboki oddech i zagarnęłam włosy do tyłu. Podeszłam do łóżka, usiadłam na nim i ujęłam dłoń śpiącego bruneta w swoją. Patrzyłam na jego twarz nie wyrażającą żadnych emocji.
- Wyzdrowiej szybciej niż to możliwe, proszę cię. – szepnęłam – Nie poznaję siebie. Nie potrafię tego wszystkiego ogarnąć. Potrzebuję cię Nath. – po policzkach poleciały łzy – Nie martw się. Niezależnie co by się nie działo będę silna. – zaczęłam gładzić delikatnie jego pokiereszowaną twarz – Wiem, że tego ode mnie oczekujesz i powtarzałbyś mi, że  muszę być dzielna. – uśmiechnęłam się na samo wspomnienie jego głosu – Będę. – wyszeptałam z uśmiechem, wypuszczając kolejną strużkę łez
W tym momencie wyciągnęłam telefon z kieszeni spodni, wybrałam opcję odtwarzacza, znalazłam pewną piosenkę i naciskając „play” położyłam głośnikiem do góry na stoliku.

„This is not gonna last forever,
It's a time when you must hold on.
And I won’t let you surrender,
And I’ll heal you if you’re broken.” Przy kwestii Jaya jeszcze trzymałam się w ryzach, ale chwilę później słucham, szeptałam słowa następnych kwestii i wpatrywałam się w twarz Nathana, płacząc;
„We can stand so tall together.
We can make it through the stormy weather.
We can go through it all together, do it all together, do it all.
I’ll be your strength.
I will, I will, I will.
I’ll be your strength.
Yes oh , yes I will.”

Dalej nie dałam rady już nawet szeptać, bo ścisnęło mnie za gardło. Podniosłam się i najdelikatniej jak tylko mogłam przysunęłam się do Nathana i złożyłam na jego ustach pocałunek. Mimo iż nie miał ze mną kontaktu, jego usta nadal były gorące jak normalnie, sprzed wypadku. Zdążyłam się od niego ledwo co odsunąć i wyłączyć muzykę, gdy do sali wpadł Tom, Jay, Siva i Nareesha z Kelsey.

- Cześć ! – uśmiechnęli się
- Hej – pomachałam przez łzy
- Jeeeeny Viiiicky .. – podszedł do mnie Siva i przytulił mnie, widząc, że płakałam – Będzie dobrze przecież, zobaczysz. – wysłał mi na pocieszenie uśmiech
- Vicky, nie płacz, bo tu basen powstanie. – puściła do mnie oko Kelsey
- Co z nim ? – spytał Jay
Wytarłam wszystkie łzy i opowiedziałam wszystko, co oznajmił lekarz.
- Dobrze, przynajmniej nabierze sił. – uśmiechnął się Tom i podszedł do leżącego Nathana, coś mu cicho mówiąc. Każdy z nas miał nadzieję, że brunet może chociaż nas słyszał …
Odeszłam w kąt sali, by inni przywitali się z Sykesem. Wbiłam wzrok w podłogę. Maxa nadal nie było … Wkurzył się na mnie niemiłosiernie. Już sama nie wiedziałam czy dobrze zrobiłam, wygarniając swoje zdanie o tym jednym człowieku. Może niepotrzebnie to wszystko ? … To co, mam Maxa przeprosić ? Ale w sumie wypowiedziałam tylko swoje zdanie.

- Vicky halo ! – przed oczami pomachał mi dłonią Tom, bym się ocknęła
- Mm ? – przeniosłam na niego wzrok
- Mówię, że przywiozłem tobie ubrania na zmianę.
- Świetnie, dzięki. W ogóle mieliście być po południu dopiero …
- Mieliśmy, mieliśmy, ale na szczęście udało się wcześniej. Powinnaś być dumna. – puścił oko, by mnie rozśmieszyć
- …
- Ej – szturchnął mnie – Co jest ?
- Nic
- Coś się stało ?
- Nic
- Co się stało mów mi natychmiastowo !
- Tom, nic się nie stało. Daj mi spokój. – próbowałam go wyminąć
- Tomowi nie powiesz ? – zagroził mi drogę z morderczym spojrzeniem
- A masz papierosy przy sobie ? – zapytałam cicho, a jego oczy urosły do wielkości piłeczek tenisowych
- Ty palisz ?!
- Dzień i noc bez ustanku. – skwitowałam z uniesioną brwią – To masz czy nie ?
- Mam, mam. Jak miałbym nie mieć niby ? – prychnął – Czyli jakaś grubsza sprawa widzę … Dobra, chodź, wymkniemy się i nikt nawet nie zauważy, że wyszliśmy.
- Jak ja cię kocham Tom … - westchnęłam ciężko
- Wiem, wiem. Wyszłabyś za mnie za mąż, niestety jestem tak niebagatelnie przystojny, że jestem rozchwytywany i już zajęty.
- I niebagatelnie skromny …

Tom musiał powstrzymać się przed swoim ryknięciem ze śmiechu i po cichu wyszliśmy z sali, by udać się na podwórko zapalić.





Hej Skarby ! W końcu znowu jestem. Przepraszam Was z całego serca, ale u mnie teraz tyle się dzieje, że uwierzcie mi, że nie mam czasu na nic innego jak tylko nauka nauka i jeszcze raz nauka. Dodatkowo tydzień temu na cały weekend był u mnie chłopak, a potem jak miałam wenę, to na kilka dni zjawiła się u mnie przyjaciółka ze Stanów. Multum obowiązków i te odwiedziny jedne po drugich odbiły się niestety na Wantedowych nad czym naprawdę sama ubolewam ... Chciałabym mieć więcej czasu na pisanie jak dawniej, ale niestety na razie jest to niemożliwe, bo zależy mi na zdaniu pozytywnie wszystkich kolokwiów i egzaminów, których ilość chyba przerasta moje najśmielsze oczekiwania, ale cóż ...

Muszę poruszyć ważną kwestię ... - pod ostatnim rozdziałem nawiązała się wymiana zdań między Anonimem a innym Anonimkiem i niepoprawną romantyczką. Uznałam, że trzeba coś wyjaśnić. Samozwańczy "Krytyczny Krytyku" Anonimie- nie mam zamiaru przyspieszać akcji i upospolicać swojego opowiadania do rangi szybkiej ciąży czy zakładania rodziny przez naszych bohaterów. Jak to trafnie i w 100% napisał pod Twoim komentarzem inny Anonimek i niepoprawna romantyczka - nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę, że akcja opowiadania to kilka miesięcy, a nie kilka lat, w związku z czym, jakbyś mógł zwolnić tempo i ewentualnie nie myśleć o dzieciach naszej Nathorii i zechciał powierzyć ich losy nadal mojej osobie, to byłoby wspaniale, ale oczywiście szanujemy Twoje zdanie.

Dziękuję Anonimkowi i niepoprawnej romantyczce , że zechcieliście uprzejmie wytłumaczyć osobie na czym polega moje opowiadanie :) Jestem przeszczęśliwa, że napisaliście to wszystko, bo idealnie i tak dokładnie to ujęliście, że sama bym lepiej tego nie napisała :) Dziękuję Wam, bo widzę, że moje starania do tego, żeby Wantedowe Story różniły się od innych opowiadań nie idą na marne i widzę, że są osoby, które rzeczywiście to "czują" i nie mają mi tego za złe, że nasza bohaterka JESZCZE PO SETNYCH ROZDZIAŁACH NIE ZASZŁA W CIĄŻĘ.

Z innej beczki przy okazji ostatnich komentarzy - kololowa ! - opis przypadłości Nathana napisałam sama. Uczyłam się już o tym, więc wykorzystałam swoją "studyjną" wiedzę, która na coś się przydała ;)

Przepraszam Was Moje Drogie, że zajęłam Was bazgrołkami odnośnie sprawy z komentarzami Anonima, ale chciałam to raz na zawsze wytłumaczyć i powtórzyć, że związek i całe życie w moim mniemaniu nie sprowadza się do ciąży i jeśli "wszystko niszczę" jak to zostało określone to przepraszam, ale jestem jedyną autorką tego bloga i uważam, że można na razie zająć się innymi kwestiami. Jeśli kogoś zawiodłam to wybaczcie, ale nie czuję się winna. Mam nadzieję, że więcej do tego tematu wracać nie będziemy, bo jestem i tak upartą osobą i będę spełniać swoją wizję, którą będę starała się przekazać jak najlepiej, aby Was nie zanudzić. 

Dziękuję Wam za wyrozumiałość, zrozumienie, cierpliwość i ciepło jakim mnie gęsto obdarowujecie. Wiedzcie, że gdyby nie Wasze komentarze, to nie wiem czy miałabym jeszcze taki duży zasób zapału do pisania. To dzięki Wam i dla Was !

Love <3

PS 3majcie kciuki w poniedziałek za kolokwium ... Nauki jest od groma, ale i tak kocham psychologię :) !

20 komentarzy:

  1. Rozdział jak zawsze jest świetny.
    Życzę weny i czekam na next.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj... Znowu mnie poruszyłaś do łez;/
    Rozdział jest GENIALNY! Z resztą doskonale o tym wiesz:)
    Szkoda mi w tym wszystkim Vicky, bo tak naprawdę nadal nie wygrzebała się z dołka, w którym tkwiła już w Londynie...
    Mam nadzieję, że niebawem Nathan się wybudzi, i że nie będzie miał zaniku pamięci! :c
    Bardzo się cieszę, że u ciebie na blogu wiecznie coś się dzieje i wszystko jest takie rzeczywiste:) A nie 20 rozdziałów o randkach itp. Później ciąża, małżeństwo i BUM! 50 rozdziałów i koniec opowiadania....
    Współczuję ci, że musisz się tyle uczyć... Trzymam oczywiście za Ciebie kciuki, bo na pewno zdasz wszystko śpiewająco! :*
    Ja na szczęście wreszcie mam luz w szkole, w poniedziałek jadę na wycieczkę kilkudniową, więc oderwę się od problemów<3
    I Tobie również życzę, byś wszystko pozdawała i mogła cieszyć się wakacjami:)
    Do następnego:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Humor mi dziś siadł i czytając ten rozdział utożsamiłam się z Viktorią całkowicie.
    Szkoda mi dziewczyny, bardzo ;c No i również Maxa, który siedzi z rudowłosą i Nathanem, a ona jeszcze na niego najeżdża i to całkiem ostro!
    A ta sytuacja z dzieckiem to była taka lekka zdziwka. No bo Vicky nie lubi dzieci i w ogóle, a pomogła Stephanowi, bez większych problemów. Biedny chłopczyk. Mówiąc tak ogólnie to same nieszczęścia w tym rozdziale.
    Trzymam kciuki! ♥
    No i jeszcze zapraszam do mnie ;)

    http://apurehatred.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny !!!
    Jeśli chodzi o Vicy to mega pojechała po maxie ale tez ma racje Scooter jest okropny .
    Biedny chłopak chory i jeszcze mama nie ma dla niego czasu ...
    Mam nadzieje ze nathan się obudzi w następnym rozdzialę brakuje mi go :)
    Do NN WENY !! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział ;)
    Pozdrawiam
    S.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo! Świetny! Wspaniały!

    http://threatenedff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się nimi i masz rację nie bierz tego do siebie jeśli coś im się nie podoba to niech tego nie czytają i proste ja tam uwielbiam tego bloga i ciąża nie jest potrzebna właśnie ten blog się tym różni ze nie jest taki jak inny ze od razu wiążą się są dzieci i ślub takich blogów jest pełno a twój jest wyjątkowy o inny to w nim mi się najbardziej podoba .A rozdział rewelacyjny znowu potok łez juz nie mogę się doczekać co będzie z Nathanem oczekuje następnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Very good blog! Do you have any helpful hints for aspiring
    writers? I'm planning to start my own site soon but I'm a little
    lost on everything. Would you advise starting with a free platform
    like Wordpress or go for a paid option? There are
    so many options out there that I'm totally overwhelmed ..
    Any ideas? Thanks a lot!

    My weblog: goji actives

    OdpowiedzUsuń
  9. ale Vi ma charakterek hahaha ciekawi mnie sytuacja z Max'em, czy porozmawiają na spokojnie i może się przeproszą nawzajem, a może nie ? nie wiem, liczę na ciebie :P
    szkoda mi Vi i to bardzo, biedna się pogubiła, poczuła sama i to ją wszystko przytłacza i odbiło się na Max'ie, wiem, że to twardy facet, ale on też ma uczucia, mam nadzieję, że Vicki to zrozumie
    ale jeżeli chodzi o Scootera to mam identyczne zdanie co Vi, no jak można nie wpaść do szpitala i dowiedzieć się czegokolwiek o stanie Kevina i Nathana ?
    może w przyszłym rozdziale rozjaśnisz nam nieco stan Kevina, hm ? o niego też się martwimy :)
    trzymaj się, trzymam za ciebie kciuki w poniedziałek, a ja lecę, do następnego :P ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wooow....
    Niech się pogodzi z Maxem, niech Nathan się wybudzi i bd Happy!!
    Proszę...
    Już tyle łez :'((
    Cudowny <33
    Kocham ,3
    Czekam na następny 9weselszy, tak?) ;**

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi there! This post couldn't be written any better! Reading this
    post reminds me of my previous room mate!
    He always kept chatting about this. I will forward this post to him.
    Fairly certain he will have a good read. Thanks for sharing!



    Here is my blog post :: goji berry

    OdpowiedzUsuń
  12. This excellent website really has all of the info I wanted concerning this subject
    and didn't know who to ask.

    my web site; survival gear for sale

    OdpowiedzUsuń
  13. No fajnie fajnie, tyle ze teraz, rozdzial na tym blogu to ..juz nie rzadkosc, lecz jakies swieto!
    Ja rozumiem, studia studiami ale cos mi sie zdaje ze nauka to tylko wymowka..
    tak mysle ze ty poprostu nie masz juz pomyslow na rozdzialy...
    tak to jest, najpierw milion pomyslow a pozniej rozdzial co pol roku.
    przykre, bo na serio fajnie sie czytalo
    mimo wszystko trzymam kciuki za te twoje kolokwium
    ach, i teraz te dojrzale *hejty*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahahaha no ja przepraszam bardzo, ale moge byc teraz nieuprzejma! :D aczkolwiek bede starala sie trzymac fason.
      Hahahaha nauka na STUDIACH to wymowka?! No sorry xD Sama studiujesz moze, ze tak twierdzisz? Bo jesli tak, to albo na jakiejs prywatnej uczelni, na ktorej 5 dostaje sie za klasniecie dloni, albo jestes tak inteligentna, ze uczyc sie nie musisz. Choc oczywiscie w te druga opcje watpie po przeczytaniu Twojego komentarza a nwet pokusilabym sie o przekrecenie jej o 180 stopni ;) a jesli nie, to wybacz ale jestew po prostu glupia. Postudiuj troche, miej kolokwia i mase zaliczen, ktorych na koncu roku pelno. I przede wszystkim DOROSNIJ i ZROZUM, ze zycie to nie tylko opowiadania a i zycie realne (posiadasz je w ogole?). A myslenie zostaw osobie, ktora posiada mozg i potrafi go uzywac, bo Ty jak widac nie zostalas obdarowana ta umiejetnoscia :) zakoncze ta urocza wiadomosc do Ciebie Twoimi slowami odbijajac je w Twoja strone "ach, i teraz te dojrzale *hejty*" :*

      No siemaneczko moja kochana San(dr)usku! :D :*
      Na poczatku przepraszam Cie za to tam wyzej, ale nie moglam przejsc obojetnie obok takiej glupoty :D STARALAM SIE, naprawde sie staralam byc mila :p
      Dawno mnie tu nie bylo u Ciebie, ale sesja (przepraszam! WYMOWKA!) i jeszcze kilka innych spraw i blogger musial na chwile odczekac :( Ale nadrobilam wszystko i jeeej! :o
      Ile sie tu dzialo!
      Najpierw "rozstanie" Nathorii, ktore dalo mi wiele smutnych doznan a ptem ten wypadek!
      Jej... biedny Nathan, biedny Kev, biedna Wiki i biedna reszta :( wszyscy sie tak zamartwiaja :(
      I nie dziwie sie, ze Wiki sie obwiniala o ten wypadek, bo ja na bank myslalabym tak samo... A i tak podziwiam ja ze trzyma sie tak dzielnie, bo ja juz pewnie sama lezalabym na jednym ze szpitalnych lozek z powodu zawalu czy zalamania. Albo zamkneliby mnie w pokoju bez klamek :p
      Nie dziwie sie tez, ze Wiktoria nie broni Scootera, no bo jak mozna sie tlumaczyc nawalem roboty, kiedy oni leza w takim stanie w szpitalu! :o no hellol! Chociaz by stwarzal pozory i na chwioe ich odwiedzil :/ a Max go tak broni... oj George, jestes slepy!
      Ale tekst o tamtej lafiryndzie faktycznie ponizej pasa :p A jeszcze wypowiedziany w gniewie i podczas klotni nabral na sile :p
      Sytuacja z dzieciaczkiem! Jej! Biedny :( Nie dosc, ze smiertelnie chory, to jeszcze ma matke... *CENZURA* Tak samo jak Wiktorii odeszla krew od mozgu, tak samo odeszla i mi a na sercu spoczal ciezki kamien :( Bidny malec, a Wiki potraktowala go na poczatku swoim "no i?" Z jednej strony to bylo smutne ale z drugiej mnie rozbawilo ;p ah ten Jej temperament! :D
      Nie ma to jak niezastapiony Tom! Nie dosc ze w razie potrzeby uzyczy ramienia do wyplakania, swojej parchatej mordki do usmiechu to i jeszcze fajeczkiem poczestuje, kiedy zachodzi taka potrzeba ^^ chlopak do wszystkiego :D
      Rybenko moja, powodzenia na Twoich egzaminach, ktorych pewnie nie masz, bo to wymowki (uwielbiam ironizowac!) Iwracaj do nas z kolejnym rozdzialem, w ktorym mam nadzieje, nasz brunecik sie wybudzi, bo inaczej Wiktoria faktycznie zamorduje pol ludzkosci ;p
      Bede czekala chocby i pol roku na to SWIETO, w ktorym skoncza Ci sie wymowki i napiszesz rozdzial ;D
      Trzymaj sie cieplutko, sciskam mocno i sle buziaki z masa sily, cierpliwosci i kopniakami na szczescie! :*** Buziaaaak:*

      Usuń
  14. rozdział genialny !
    Już nie mogę się doczekać następnego !
    Pisz jak najszybciej się da (no i oczywiście jak czas będzie pozwalać :D)
    Oj Max się zdenerwował... Prawda boli, co ?
    Do nexta !
    Wenyyy ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Having read this I believed it was rather enlightening.
    I appreciate you spending some time and effort to put this informative article together.
    I once again find myself personally spending a lot of time both reading and leaving comments.
    But so what, it was still worthwhile!

    my webpage exclusive vouchers codes

    OdpowiedzUsuń
  16. Now I am going to do my breakfast, after having my breakfast coming over again to read further news.


    My web blog web site ()

    OdpowiedzUsuń
  17. I love it when folks come together and share views.

    Great blog, stick with it!

    Visit my homepage - woosdesign.co.kr ()

    OdpowiedzUsuń
  18. I every time spent my half an hour to read this weblog's articles
    or reviews every day along with a mug of coffee.

    Here is my weblog ... team building activitati ()

    OdpowiedzUsuń