poniedziałek, 2 marca 2015

Notka

Cześć Zuchy :-* !

Odzywam się do Was, daję znać, że żyję. Piszecie do mnie, a ja nie mam czasu na razie przysiąść i poodpisywać Wam, dlatego uznałam, że to będzie najlepsze miejsce na zapytania jak się miewam, czy żyję, co u mnie, jak poszła sesja ... Przede wszystkim dziękuję, że otrzymuję z Waszej strony zainteresowanie nie tylko w kontekście "kiedy będzie nowy rozdział?" co jest właściwie przewodnią tego bloga, ale że nawiązujecie ze mną więź głębszą i bliższą. To naprawdę miłe uczucie :)

Wróciłam jakieś 2 godziny do Warszawy, bo byłam na kilka dni w domu. Tak, musiałam kolejny raz się zregenerować w otoczeniu najbliższych, bo na uczelni istny "cyrk na kółkach" ... Na razie jest już oczywiście znowu dobrze :)
Sesja prawie do przodu. "Prawie", bo w pt mam jedną jedyną poprawkę, ale to pikuś, zero stresu. Nie mniej jednak muszę się jeszcze przyłożyć i pouczyć, bo jak można się domyślić w domu nie tknęłam nic.

Teraz odpowiedź na nurtujące pytanie większości z Was- wyznaczyłam sobie za drugi cel tego tygodnia (pierwszy to zdanie egzaminu), że na dniach dodam nexta. Tylko ponawiam- muszę się jeszcze przyłożyć z nauki, dlatego uzbrójcie się w cierpliwość. Pomysł oczywiście już dawno jest, więc teraz tylko czekam na czas kiedy będę mogła usiąść spokojnie i spisać z głowy to wszystko co mi się nakumulowało. 

Plan zajęć mam konkretnie kijowy. Spędzam po 12 godzin od rana do wieczora na uczelni w dwa dni, reszta też nie wygląda rewelacyjnie, ale cóż ... To studia, nie szkoła podstawowa jakby złośliwi powiedzieli ... 
Dlatego luz. Ogarnę i uczelnię i bloga. Nie takie rzeczy się robiło ;-)

Pozdrawiam Was i ściskam.

Do przeczytania na dniach :* !

Wasza obolała San

5 komentarzy:

  1. Dobrze wiedzieć, że żyjesz :D Powodzenia na poprawce i trzymam kciuki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się że jest ok i już nie mogę się doczekać nexta:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że się odzywasz :D
    Odpoczywanie w domu, ważna rzecz, myślę, że teraz znowu wracasz?
    Powodzenia z tą porawką, jest szansa, że masz ten typ normalnych profesorów i zdasz, tak jak na to zasługujesz.
    Nie śpiesz się z rozdziałem, na twoje cudeńka warto czekać!
    Muah xx

    OdpowiedzUsuń
  4. poprawce*
    Trzymam kciuki! <3 xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że wszystko jest dobrze :D powodzenia na poprawce , trzymam kciuki ! Czekam na następny ;)

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    http://beside-you-5-seconds-of-summer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń